Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2023 14:05 - Някакво анонимно безполово същество, коментирало статията ми
Автор: lieutenantbenz12345 Категория: История   
Прочетен: 1389 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Поласкан съм за което, тъй като няма лоша реклама и няма лоша популярност, много му благодаря, че ми цитира статиите, които качвам в блога. :) 

Подобни безлични отрепки, като него само ме мотивират да продължавам да пиша за истината за еврогейския съюз и страната на неограничените идиотщини - САЩ. :) 

Давам му личен съвет на тъпака, който ме цитира така умело: - Следващият път ме рекламира повече, правиш ми услуга и съм ти безкрайно благодарен. :) 

А сега на въпроса, дали Русия ще се разпадне. Отговорът е НЕ Русия никога няма да се разпадне, дори напротив - тя се разраства повече на Запад и вече руските територии обхващат земите около Херсон, Донбас и Николаевск, следват Запорожието и Централна Украйна да влезнат отново в състава в Руската федерация за ужас на всички обладани от омразта си към велика и могъща Русия русофобски мекотели. :)

На картата на света виждаме бъдещото териториално разширение на Новата Руска империя. Радвайте се, защото в момента Русия изживява своят възход за което трябва да благодарим на Запада. Всеки русофил трябва да бъде благодарен на Запада, че именно заради САЩ в момента Русия се разширява. :)  

 image



Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lieutenantbenz12345
Категория: История
Прочетен: 131855
Постинги: 48
Коментари: 34
Гласове: 93
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031